Overzicht
• Kosten: € 1.950* | |
• Duur: 2 dagen | • Taal: Nederlands |
• Eerste startdatum: 6 november | • Type: masterclass |
• Lesdagen: maandag en dinsdag (9.00 – 17.00) | • Location: Roeterseiland campus |
UvA-alumni ontvangen 10% korting. De masterclass is vrijgesteld van btw.
Past deze masterclass bij jou?
Deze masterclass is voor professionals die vanuit marketingperspectief impact willen maken op gebied van duurzaamheid. Dit kunnen marketeers zijn van grote corporates, overheidsinstanties, NGO's, start-ups en scale-ups, maar ook ZZP’ers.
Hulp nodig?
Neem contact op voor vragen over de masterclass of over mogelijkheden voor vervoer en accommodatie. We reageren binnen 3 werkdagen.
Jannice Daha LLM
Manager Executive Education
E: executive-education@uva.nl
T: +31 (0)20 525 6134

De masterclass heeft me een bredere kijk op het thema duurzaamheid gegevenKaren van der Horst, Manager bij Tourism Ireland Lees Karen's review
Wat ga je leren?
Na afloop van deze masterclass:
- heb je kennis over hoe marketing, merkpositionering en consumptie kunnen bijdragen aan duurzaamheid;
- heb je inzicht in hoe marketeers duurzaam consumentengedrag kunnen faciliteren;
- weet je hoe je een marketingplan kunt ontwikkelen waarmee je ook in de toekomst kunt navigeren binnen de veranderende marketingcontext.

Ik wilde meer leren over het extern communiceren van onze duurzame initiatieven.Eline Weststrate, Customer Journey Expert at ING Lees Eline's review
- Willemijn van Dolen
- Roger Pruppers
- Ruth Mugge
-
Jan Willem Bolderdijk
Jan Willem is hoogleraar Marketing & Sustainability. ZIjn onderzoek richt zich op de vraag: welke barrières weerhouden consumenten ervan zich groener te gedragen? Behalve hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam, is Jan WIllem ook universitair hoofddocent Marketing aan de Universiteit Groningen.
Podcasts met onze docenten
Benieuwd naar de docenten van deze masterclass? Luister alvast naar een paar interessante podcasts waarin zij aan het woord komen.
Met hoogleraar Willemijn Dolen
> Luister de Podcast: Mensen verleiden om minder te consumeren
> Luister de Podcast: Wat als we zouden leven in een reclamevrije wereld?
Met hoogleraar Jan Willem Bolderdijk
Hoe heeft individuele gedragsverandering invloed op grotere systemen op het gebied van duurzaamheid en klimaatverandering?
Blijf op de hoogte
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste programma's en mogelijkheden bij de Amsterdam Business School.